[10 GAMBAR] 18Thn.!!! Tak Tahan Ibu Tayang 'Lurah' Di Rumah, Lelaki 19 Tahun 'Henjut' Ibu Sendiri Semasa Ayah Pergi Bekerja


Seorang lelaki berusia 19 tahun telah ditahan oleh pihak polis setelah dia dilaporkan meratah ibu kandungnya sendiri yang berusia 40 tahun.

Lelaki yang berusia 19 tahun terbabit yang dikenali sebagai Jiang boleh dianggap sebagai binatang kerana dia sepatutnya lebih menyanyangi dan menghormati ibu yang mengandung dan melahirkannya tersebut.

Hasil siasatan telah mendapati Jiang sebenarnya membesar di sebuah rumah anak-anak yatim kerana ibu dan bapa telah bercerai sejak dia kecil lagi. Dikatakan berbelas tahun Jiang membesar di situ sehinggalah di berumur 16 tahun apabila dia sudah mampu untuk memperolehi kerja bagi menampung kehidupannya sendiri, lapor World of Buzz.

Ketika itulah ibunya yang telah lama menghilangkan diri mula muncul kembali dan memohon untuk tinggal bersama Jiang. Hal ini kerana, ibunya tersebut mengalami kesempitan hidup dan memerlukan seseorang untuk menampung perbelanjaan hidupnya.

Dari situlah, Jiang meninggalkan rumah anak yatim tempat dia membesar selama berbelas tahun dan berpindah ke bandar New Taipei City untuk tinggal bersama ibunya yang telah melahirkannya tersebut.

Oleh kerana ingin menyara hidupnya dan juga ibunya, Jiang berhenti sekolah setelah menamatkan peperiksaan sekolah menengah dan mencari pekerjaan yang lebih stabil.

Dari situlah Jiang bertindak mengajak ibunya mengadakan hubungan terlarang tersebut beberapa kali. Sehinggala pada satu masa, ibunya merasa sudah tidak tahan dengan kehidupan yang dilalui terseubut dan bertindak untuk melaporkan perkara ini kepada pihak polis

“Dia sengaja berpakaian menggoda di rumah, saya tak boleh tahan melihatnya berpakaian yang begitu seksi begitu.”



Gambar Seterusnya Terpaksa Di Private kan Untuk Mengelak Kan Budak Bawah Umur Melihatnya . Untuk Seterusnya Hanya Untuk 18Thn Ke Atas Sahaja. Klik Gambar Kotak Di Bawah Dan Masukkan Password

0 Response to "[10 GAMBAR] 18Thn.!!! Tak Tahan Ibu Tayang 'Lurah' Di Rumah, Lelaki 19 Tahun 'Henjut' Ibu Sendiri Semasa Ayah Pergi Bekerja"

Post a Comment